O systéme let.is

Myslíme na Vaše potreby:

Naša platforma LET.IS je online aplikácia na tzv. cloude, ktorá je Vám k dispozícii z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu, či už je to počítač, notebook, tablet alebo mobilný telefón. Vaše dáta tak zostávajú v bezpečí. Na stránke http://www.let.is/ si viete bezplatnou registráciou založíte nové konto pre Vašu firmu. Aplikácia je veľmi prehľadaná, skladá sa z takzvaného šéfovho konta a kontá pre zamestnancov ktoré môžete vytvárať pre zamestnancov podľa potreby.

Naša misia

Našou misiou je ponúknuť Vám informačný systém, ktorý by bol dostupný aj pre malé firmy či začínajúcich živnostníkov a vedel by im pomôcť v správe a riadenín firmy. Od základných všestranných modulov pre objednávky, faktúry, zákazníkov, dochádzku reklamácie či pripomienky až po cenovo dostupné moduly na mieru podľa vašich potrieb.

Naše aktivity

Neustále sledujeme trh a požiadavky firiem a zákazníkov na správu a riadenie firiem a tieto zistenia a poznatky sa snažíme zapracovať do nášho systému tak, aby bol pre Vás viac čo najviac použiteľný a zároveň neoceniteľným pomocníkom pre vaše aktivity.

Naša filozofia

Priniesť Vám informačný systém, ktorý Vás odbremení od nepopulárnych úloh ako je sledovanie objednávok, reklamácii, dochádzky zamestnancov v´daka prepracovanému bezplatnému modulu SMS a emailových avíz a pripomienok. A zároveň s možnosťou prispôsobiť si jeho jednotlivé časti alebo celok na mieru.

Ukážka administračného rozhrania (kliknite)Administračné rozhranie slúži na nastavovanie a spravovanie konta od správy používateľov (pridávanie či nastavovanie právomocí) cez nastavenie loga, farieb, údajov o firme, vedenie cash-flow či aktiváciu alebo nastavenie vlastností a správania sa jednotlivých modulov. Novým používateľom ako prvé odporúčame prejsť si časť Nastavenia aby si systém prispôsobili svojim potrebám.
Ukážka zamestnaneckého rozhrania (kliknite)Zamestnanecké rozhranie slúži primárne pre zamestnancov, kde môžu sledovať objednávky, vystavovať faktúry, vidieť nástenku (odkazy od nadriadených), spravovať si poznámky a úlohy v kalendári, zadávať nové objednávky, vystavovať faktúry či prijímať reklamácie alebo uzávierky registračnej pokladne. Takisto aj viesť si dochádzky či žiadať o novú dovolenku alebo zadať PN. Prípadne si viesť služobnú hotovosť vo dvojom profile.

Viete prečo ... ?

Viete koľko podnikateľov je v neustálom strese?

Viete prečo podnikatelia nemôžu rozvíjať svoje firmy a riešia neustále tie isté problémy vo svojej firme?

Viete prečo zamestnanci často meškajú do práce?

Viete prečo Vaši odberatelia meškajú s úhradou faktúr?

Hľadáte jednoduché riešenie ? Zoznámte sa s našou vlajkovou loďou - informačným systémom LET.IS a jeho prispôsobiteľnými modulmi